تابستان سال1392.....جاده اردبیل،سرعین....
خیلی آدما آرزوها خیلی بزرگ و کوچیکی دارن اما...همیشه هزار عامل مسدود کننده و مانع سر راه هست..که باهات بجنگند..

یک شنبه 6 مهر 1393
ن : محمددانیال

تابستان سال1392.....جاده اردبیل،سرعین....

تابستان سال1392.....جاده اردبیل،سرعین....

عجب سالی بود...

سالی که در حین خدمت سربازی بودم...

سالی که به رزمایش رفتیم...

وسط اون صحرای سوزان و کوهها و تپه ها...

فقط به امید وصل به تو پرنیان..تمامی سختی ها رو تحمل کردم...

اما تو با من چه کردی؟؟

فقط میتونم بگم رفیق نیمه راه شدی...

ای کاش در همون سال زندگیم متوقف میشد....

پرنیان:اونوقت من و توبرای هم بودیم...اما..

 



نظرات شما عزیزان:

melika
ساعت19:36---2 دی 1393
خیلییییییییی قشنگه.
پاسخ:ممنون از نگاهتون


میخوام ازش حمایت کنم
ساعت19:01---20 مهر 1393
عالی بود گلممممممممممممممممممممم@} ;-

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: عکسای من، ،



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دل نوشته ها و آدرس mohammad-daniyal.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.